söndag 31 oktober 2010

Stöld!!!

Jag har blivit bestulen!!! Eller så är det någon uthungrad stackars mink som försökt överleva.

Låt mig ta det från början:
Matte och husse skulle resa bort och jag kunde inte få följa med denna gången. De skulle övernatta borta och jag skulle få bo i min rastgård och sova i min mjukt inredda varma koja. Nästan som att campa!!!

Jag blev rastad, försedd med rikligt med mat och vatten första dagen. Det gick bra. Dag 2 skulle jag ha hundvakt och matte hade gjort i ordning en påse med mat som hon ställt lite undanskymt i en plåtbytta. Men min hundvakt och jag vi letade och letade när vi varit ute en timme i skogen. Hmm! Vi hittade bara en tom plastpåse.

Jag är faktiskt den enda som vet vad som egentligen har hänt, men det tänker jag inte avslöja för någon!! Men en tjuv var det!!!!! Hade jag inte varit inhägnad hade jag bitit den rackaren!!!

Men nu är allt frid och fröjd, jag sitter mätt och go framför datorn. Jag vill säga tack till min hundvakt och önskar att ingen ska behöva vara hungrig.... Jag kan gärna dela med mig fler gånger....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar