söndag 25 december 2011

Lösen

Hej igen kära Fans och Friends!
Nu var det längesedan jag hörde av mig på denna sidan. Det beror på lösenordens gissel. Ett lösenord måste vara rätt för att man ska få tillträde till viktiga områden. Och nu är det fixat igen.

Jag har förresten lösenord i min vardag. T.ex när matte säger lösenordet "g´ut" så viftar jag automatiskt på svansen och springer till dörren.
Säger hon "åka bil" så springer jag hysteriskt till bilens baklucka. "Hoppisoffan" hör jag inte så ofta, men när det händer kastar jag mig upp i soffan. Då gäller det verkligen att passa på innan matte ändrar sig. "Godis" - då gör jag i stort sett vad som helst.....

När jag är ute gör jag det jag "ska" om matte säger rätt lösenord.
Fast det bästa av allt är lösenhandlingen när matte tar på sig "skogsjackan och stövlarna" . Då blir jag hysteriskt glad för då väntar långpromenad!! Hurra! Och redan nu vet jag att jag i morgonbitti, på annandagen ska få gå ut på en sådan. YES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar