onsdag 28 mars 2012

2012 ett fantastiskt år

Hej!
Nu var det längesedan jag var här. Har haft förfärligt mycket att göra. Jag har bl.a. varit på semester hos min extrafamilj. Där får jag vara när husse och matte åker bort. Klart att jag också ska få ha semester och inte bara vara med dem hela tiden! Lite föräldrafritt behöver vi ju alla i bland.

Min semesterfamilj är toppen, en extramatte som motionerar mig, en extrahusse som tittar till mig på nätterna och två halvstora människovalpar som klappar mig nästan hela tiden. Kan man ha det bättre? Ja, det skulle väl vara när jag får vara hemma ute i det fria med hela familjen samlad, där jag förses med våfflor och grädde och sedan får torka munnen i den mjuka gräsmattemossan.

Ja 2012 är ett fint år!!!
hälsar Deijja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar